css

مقالات

مزایا و معایب استفاده از پستانک برای نوزاد

همه ما می‌دانیم که نوزادان با مکیدن پستانک آرام می‌شوند و این یک‌حقیقت غیرقابل انکار است. اما آیا استفاده از پستانک ضرری برای نوزاد ندارد و می‌توان با خیال راحت از آن استفاده کرد؟

نحوه برخورد با ترس شبانه کودک

تا به حال با ترس شبانه کودک مواجه شده‌اید؟ آیا تفاوت آن با ترس معمولی کودک را می‌دانید؟نیمه‌های شب با جیغ‌های ممتد کودک خود بیدار می‌شوید و به سمت او می‌دوید.

بیماری دست، پا و دهان در کودکان

بیماری دست، پا و دهان یک بیماری شایع بین کودکان زیر ۵ سال است؛ چون آنتی‌بادی‌های لازم برای مبارزه با ویروس عامل این بیماری هنوز در بدن کودک ساخته نشده است. اگر تا به حال در مورد این بیماری در کودکان چیزی نشنیده‌اید، ما را همراهی کنید تا با نکات لازم در این مورد آشنا شوید:

چند نکته برای کمک به رشد کودک و مراقبت از او

سال‌های اولیه زندگی و رشد کودک پر است از یادگیری‌های بدون وقفه، هم برای کودک و هم برای شما به عنوان والدین. بسیاری از چیزهایی که به عنوان یک انسان یاد می‌گیریم، طبیعی و توسط دنبال کردن غریزه‌هایمان به دست می‌آیند.

چهار نکته مهم در مورد ملاج نوزاد

ملاج سر نوزاد که به آن فونتانل هم می‌گویند، از لحظه تولد تا پایان سال اول زندگی کودک بسیار نرم است. دلیل وجود ملاج این است که جمجمه کودک از صفحه‌های استخوانی نرمی تشکیل شده تا انعطاف‌پذیری لازم را هنگام تولد و رد شدن از کانال زایمان داشته باشد.

10 مزیت ماساژ برای رشد کودک

یکی از بهترین شیوه‌ها برای تعامل با کودک و آرام کردن او و تقویت رشد کودک ماساژ دادن است. کودک بودن با شما، شنیدن صدایتان و لمس دستانتان را دوست دارد و شما با ماساژ دادن همه اینها را در اختیارش قرار می‌دهید. در اینجا به تفصیل در مورد نحوه ماساژ دادن و مزایای آن برای رشد کودک صحبت می‌کنیم.

Cron Job Starts